20 Aralık 2012 Perşembe

Kemalpaşalı Arıcıların Ziyareti

Bugün çok güzeldi.
Müzemiz kalabalık oluyor. Kemal Paşa İlçe Gıda Tarım Hayvancılık Müdürlüğü  Kemalpaşa ilçesi arıcılarını müzemize getirdi. Özellikle arıcılığı geçim kaynağı olarak yapan arıcılarımız ile tanışmak beni heyecanlandırıyor.

Müzemizi gezen arıcılar hem bilgi aldılar hemde ben onlardan yıl ve bölge bilgileri edindim.


Bunun yanında Üniversitemiz Eğitim kadrosundan güzelde bir eğitim aldılar. Sorunlarını paylaştılar ki yavaş yavaş müzemizin eğitim ayağıda oturuyor.

Onlar ayrılmadan kapıya yanaşan minibüsler benim istediğim seslerin müzeyi doldurmak üzere olduğunu müjdeliyordu.

Aydın Köşk Beyköy Polis Abla Orta okulu 8.ci sınıftan 35 öğrenci ile habersiz bir şekilde gelmişti müzemize. Çok sevindim.

Çocukların arasında kendimi çok daha genç hissediyorum

Onlarda mutlu olarak ayrıldılar müzemiz den. Bana ise yerden topladıkları gladiçya tohumları ile kulağımdan bir  süre silinmeyecek çığlıklarının yanında gülüş, neşe ve ilgilerinden oluşan güzel anılar kaldı.. 
.

Hiç yorum yok: