16 Haziran 2010 Çarşamba

KISA BİR ARA



Merhaba değerli arıcılar. Bu gün itibarı ile okulumuzun arılarını yeni yerine taşıyıp bakımını yaparak arıları hayıt çiçeklerine kavuşturduk. okulum çoktan bitmiş olmasına rağmen yaklaşık bir hafta boyunca arıların taşınacağını günü bekledim. ve pazartesi gecesi arılarımızı yeni yerlerine naklettikten sonra salı günüde çifleştirme kutularımızı taşıdık ve arılarımızı bakıma hazırladık.  bugün bir kısım bakımını yaptığımız arılıkta yarında biraz işimiz var ve ondan sonrada ben artık evime dönüyorum.. fotoğrafsız ve birazcık sade bir haber olsada yakşalık bir ay kadar yalovanın esadiye köyündeki ailemin yanında işlere yardım edip dinleneceğim.  10 temmuz itibari ile kardeşimin düğünü yaparak 13 temmuz tarihinde yine AYDIN çine ilçesine geri dönmeyi arıcılarla iç içe olmayı planlıyorum. bakalım hayat bize ne gösterecek bir aylık bu sürede internetten uzak olacağım için bu yazıyı yazma gereği duydum.. nektar akımlarının hızlandığı şu dönemlerde herkese bol ballı hasatlar sağlıklı koloniler diliyorum.. ilaçsız kalıntısız balları en güzel şekilde müşterinizle buluşturmanız ve hayırlı kazançlara sahip olmanız dileklerimle tüm arıcılarımızın yüzünün her daim gülmesi için duacıyım.. yeniden buluşana kadar kendinize iyi bakın buradan herkesi saygı ile selamlıyorum 

arıları kaldırmadan bir hafta önce madran kaşıkçı mevkii



yüksek okullarımızın sergisinde gözlem kovanı ile birlikte






1 yorum:

Kenan GİŞAN dedi ki...

Yalova'da görüşmek dileğiyle