23 Temmuz 2009 Perşembe

ana arıyı korumak

değerli arkadaşlar uzun süredir video yükleme ile ilgili sorun yaşıyordum çiftleştirme kutularındaki yeni çıkan ana arının sesini ve diğer ana arının gazabından işçi arılar tarafından korunmasını çektiğim bu videoyu youtube aktardım ordan da bloğuma aldığım videoyu youtube yasaklı olduğu için izleyemeyen arkadaşlar

http://www.beatfiltering.com/

sitesinden BEGİN BROWSİNG e tıklayarak youtube ye girebilirler videonun direkt linkide

http://www.youtube.com/watch?v=Dpv23sPWDJE

umarım ana arının sesini işçilerin yüksük içindeki ana arıyı çıkartmayarak diger anadan korumalarını açık açık izlediğiniz bu görüntüleri beğenirsiniz

4 yorum:

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

Hasan Bey İnci arılıga meil attim süzme mak.sordum fiatı,kredi kartı taksitlemi,kargo ücreti teslim ne kadar diye maalesef meilime dahi cevap vermediler almanyada olsa olumlu veya olumsuz cevap verirler alman veya avrupa aşıgı degilim milliyetciyim ama kalkınamadıgımızın sebebi böyle hareketler ne olurdu meilime cevap vermek 1 dk.sını almazdı ben üniversiteden emekli olmuş bir kişiyim işte firmanın karekteristlik yaklaşımı bu firmanın adını duydummu diger arkadaşlarada anlatırım lütfen bu durumu onlara anlatın Türkiyem için tlf,na veya meille cevap vbersinler kimden gelirse selamlar

Hüseyin Basri ÇALIŞKAN dedi ki...

MUSTAFA BEY .sanırım bir sorunları olmalı yarın bir ugrayayım öğleden sonra yanlarına bilmiyorum durumu ama bütün herkes çalışıyor bildiğim kadarıyla siz kendilerine ulaşamadınız mı ? peki sormak istediğiniz şeyler yukarıda yazdıklarınız mı ? görüdğüm kadarıyla nete bakıcak bir sekreterleri yok belki bakmamışlardır belkide de dediğiniz gibidir ben o yazıyı bu bloğa yazmış olmakla sizin sorununuzuda kendi sorunum olarak kabul etmiş oluyorum .. yarın bir ulaşayım kendilerine ..böle ciddi bilerek müsteri çevirecek kişiler değiller tanıdığım kadarıyla belliki nete bakmadılar yada mailde hata olabilir ..elimizin altındalr yarın vakit bulursam ugrayayım sorayım sorun nedir gerisini elbet hallederiz .. saygıllarımla

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

selamalr
paylaşım için sağolun

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

Teşekkür ederim Hasan Basri bey ilgi ve alakanıza senle bir alakası yok ama bilginiz olsun istedim selamlar