29 Haziran 2009 Pazartesi

YENİ BİR SİTE YENİ BİR ALAN

Bugünlerde oldukça çok iş var elimizde.. neler yazmalıyım ne paylaşmalıyım sizlerde günlük yaşadıklarımızı aktarmaktan ileri gidemeyen bloğu nasıl bilgi dolu bir yer haline getiririm bilemiyorum .. umarım ileriki tarihlerde her anlamda bilgi dolu bir bloğu faaliyete geçirebilirim..
zamanın kısıtlı olduğunu söyleyip nette günlerini geçiren bi insan mı oldum nedir ??
nette ilgisiz bir bloğa bakarken bu siteyi gördüm henüz fazla üyesi olmamasına rağmen bu paylaşım sitesinin her alanda rahat bir sohbet ve paylaşım ortamı oluşturması çok hoşuma gitti..hemen burada bir grup kurdum adıda tabiki arıcılık oldu grubun.

http://friendfeed.com/aricilik

bu sitede en begendiğim taraf her gün beğeniyle izlediğim bloğları buraya eklediğimde o bloğ güncellendiğinde anında gözüküyor olması ve grup içinde yazdığım yazıların anında ekrana gelmesi ve bu yazıların herkesin okuyarak anında cevap yazma ve konuşma şansının olması.. bu anlamda bir arıcı arkadaşımız bloğunu güncellediğinde onun linkini görürken msn adresine gerekk olmadan o an sitede olan her arıcıyla herkesin gördüğü bir alanda sohbet edebilir dert paylaşabilir soru sorabilir birbirmize bilgi aktarabiliriz diye düşündüm. ayrıca sorulan sorular yada paylaşımları herkes okuyabildigi için tüm arıcılara faydalı olur diye düşünüyorum..

http://friendfeed.com/aricilik

benim kurduğum grubun linki bu bu sitede her bağlantınızı bloğ facebook msn video youtube ve daha fazlasını olduğu gibi aynı anda görebiliyorsunuz. bunları yönetip açabilir kapayabilirsiniz.. arıcıların birbirlere en etkin en kolay ulaşıp sorunlarını çözeceği bir alan olmasını dilerim ve tüm arıcılarımızı beklerim ben internette gördüğüm bloğ ve benzeri siteleri ekledim.ekmeleye devam edeceğim .sizlerde bu alana gelerek kısabir üyelikten sonra bildiğiniz arıcılık üzerine siteleri videoları paylaşabilir bu siteler her güncellendiğinde herkesin görmesini faydalanmasını sağlayabilirsiniz,

http://friendfeed.com/aricilik

saygılarımla

Hiç yorum yok: