8 Nisan 2009 Çarşamba

ARI KOLLEKSİYONU İÇİN ARI GÖNDEREBİLECEK ARICILAR

Tüm arıcılarımıza merhaba uzun zamandır düşünüyorum bunu burda paylaşmalımıyım diye .. en sonunda karar verdim madem konumuz arı ve bana Türkiyenin her yerinden örnekler lazım burdan seslenmeliyim bütüm arıcı arkadaşlara bildiğiniz gibi çine meslek yüksek okulunda arıcılık okuyorum arı anatomisi ve fizyolojisi dersinde arı ırklarını iğneleyerek sergileme amaçlı pano oluşturmamız gerekiyor bende bir öğrenci olarak bu panoyu en güzel şekilde oluşturmak benden sonra gelecek arkadaşlara arılar hakkında bilgi alabilecekleri çeşitli arıları görebilecekleri bir pano bırakmak istiyorum . buradan TÜRKİYEMİZİN arıcılarına sesleniyorum
elinizdeki arılardan en az beşer adet işçi bir kaç tanede erkek arı örneğine ihtiyacım var oluşturacağım panoda okulumuzda sergilemek üzere eğer mümkünse baharda değiştireceğiniz sakat yada verimsiz ana arılarıda kargo masrafı bana ait olmak üzere kargoyla yollamanızı rica ediyorum arı yollayanları yolladıkları arıların altında adıyla ve memleketiyle sergileyeceğim umarımki güzel bir çalışma olacak ilgilenenler bu kısma yorum bırakarak bana ulaşabilirlerse sevinirim o küçük canlıları iğnelemek çok hoşuma gitmiyor ama en azından insanların ve geleceğin arıcılarının arıları daha iyi tanımasında bir katkımız olacak ve okulada tatlı bir ANI bırakmış olacağız hep beraber şimdiden teşekküler ilginize

Hiç yorum yok: